donderdag 14 maart 2013

JVC needs...you!




Ja lieve vrienden, jullie zien het goed, dit is het hele JVC-team pretending to run...
Maar we kunnen beter, en we gaan het ook effectief doen! Zondag 26 mei gaan 9 van de JVC-vrijwilligers, waaronder ikzelf, en 2 van de organisatoren de uitdaging aan om de 10 km Manchester-run te lopen. Dit blijkt een groot evenement te zijn, waar individuen, maar ook heel wat organisaties en charities gaan vertegenwoordigd zijn. Dit wordt dus ongetwijfeld een leuke bedoening, maar ook een heel zinvolle. We willen ons namelijk allemaal graag laten sponseren, om JVC een voortbestaan te kunnen verzekeren.

DUS... geloof jij in JVC, en wil je het mee mogelijk maken dat ook volgend jaar weer 15 jonge mensen zich een jaar lang kunnen inzetten voor social justice en hun leven voorgoed laten transformeren? Elke bijdrage, hoe klein ook, is ongelooflijk welkom! Het kan via de volgende website:


Als je het liever op een andere manier doet, of hier vragen over hebt: aarzel niet me te mailen of op een andere manier te contacteren!

Uit mijn eigen ervaring kan ik alleen maar zeggen dat ik geloof in de transformerende kracht van deze ervaring, en ik het daarom echt mogelijk wil maken voor anderen. Ontzettend hard bedankt voor jullie hulp, ik beloof jullie van mijn kant ongelooflijk mijn best te doen en hopelijk de eindstreep te halen! ;-)


Thanks!

Bénédicte

1 opmerking:

  1. Alvast een dikke merci aan die lieve vrienden die me een hart onder de riem steken en steunen. Belgiansupporter, ik zou je graag persoonlijk bedanken, maar aangezien ik je gegevens niet kan achterhalen doe ik het langs deze weg: ongelooflijk bedankt! Als je je aan mij bekend wil maken, je mag me altijd een mailtje sturen. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen